اطلاعیه

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم دفاتر خدمات سیاحتی و جهانگردی می رساند جهت ثبت نام به آدرس سایت: 

 http: Ta. ichto.ir

مراجعه فرمایند.  

 

ثبت نام جز از طریق سایت ممکن نخواهد بود.

اطلاعیه

«حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران در نمایندگی شهرستان چالوس ـ هر هفته دوشنبه» 

به اطلاع می رساند در راستای تکریم ارباب رجوع و به منظور تسهیل و تسریع در پاسخگویی به امور ارباب رجوع محترم منطقه غرب استان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران به همراه معاونین، روزهای دوشنبه هر هفته در محل نمایندگی شهرستان چالوس به آدرس: "میدان معلم(میدان مخابرات)، محوطه کاخ" آماده پاسخگویی به مراجعین و متقاضیان محترم می باشند.

«صنعت گردشگری از نگاه امام جمعه شهرستان رامسر»

حجت الاسلام و المسلمین سید جلیل مرتضوی در خطبه های نماز جمعه شهرستان رامسر با بیان این مطلب که گردشگری از صدر اسلام تاکنون بوده، این گفته را که گردشگری بی بند و باری و فسق می آورد را تلقین دشمنان دانست و خاطر نشان نمود صنعت گردشگری را باید مطابق آئین اسلام ترویج دهیم.

وی اظهار داشت: هر گردشگری که وارد کشور می شود 3 شغل ایجاد می کند و این درحالی است که امروزه ایجاد اشتغال برای جوانان به اندازه نماز، روزه و حج ارزشمند است.

همچنین افزودند در مناطق گردشگری باید با مهمانانی که بر ما وارد می شوند برخورد مناسب داشته و تخفیف ویژه بدهیم و نه اجناس را دو برابر بفروشیم که این خیانت است، چرا که خداوند دستور داده است که میهمان نواز باشیم و اگر در صنعت گردشگری که یک ظرفیت برای ماست موفق عمل کنیم تحریم ها اثر نخواهد داشت، هرچند که دشمنان در مواجه با ملت بیدار، بصیر و ولایتمدار ما همیشه ناکام بوده اند.

در ادامه گفتنی است به مناسبت گرامیداشت 5 مرداد سالروز تأسیس نهاد نماز جمعه با همکاری نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رامسر و مراکز اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز اطلاع رسانی تحت پوشش آن، بنرهایی با مضامین مرتبط، در سطح شهرستان نصب گردید که در خطبه های نماز جمعه این هفته، مورد تقدیر امام جمعه محترم شهرستان نیز قرار گرفت.

 همچنین به مناسبت این روز بلیط بازدید رایگان از کاخ موزه شهرستان رامسر در بین نمازگزاران توزیع گردید.